Onze afdelingen

Dit is wat de Customer Support doet

Het dagelijks leven van onze klanten makkelijker en leuker maken, dat is waar we bij Eijsink elke dag ons bed voor uitkomen. De ene expert die je altijd kunt bellen over problemen? Daar hebben wij een hele groep van verzameld! Zo kunnen we onze klanten écht helpen en hangt iedereen met een glimlach op.

TOELICHTING WERKZAAMHEDEN

Klanten zijn voor Eijsink écht koning. We doen altijd onze uiterste best om onze software zo probleemloos mogelijk te laten draaien, maar een stroomstoring, verkeerde instelling of verdronken handheld zorgen soms toch voor een uitdaging. Onze collega's van de servicedesk bieden daarom 24/7 (dus ook in het weekend) stevige eerste en tweedelijnssupport. Zonder starre belscripts en zinloze quota, met alle vrijheid voor dat stukje écht persoonlijke klantenservice. Door onze ICT-helden zijn aangepaste wensen en updates remote en razendsnel geconfigureerd. Of worden consultants en monteurs op locatie op afstand ondersteund. Lekker bezig!

Maak kennis met een aantal van je collega's.

Anne

"Het leukste aan mijn werk vind ik het klantcontact en de diversiteit"

Anne

Team Lead Customer Support

Paul

‘’Eijsink is samenwerken, klantgericht & service.’’

Paul

Servicedeskmedewerker

Victor

"Eijsink daar kun je op rekenen, je kunt niet zonder.’’

Victor

Servicedeskmedewerker

Vacatures van deze afdeling